Faq

  1. Moet ik voor een behandeling meteen afrekenen?
    • Nee voor fysiotherapie waarbij u aanvullend verzekerd bent hoeft u niet te betalen. De rekening wordt rechtstreeks naar uw verzekeraar gestuurd. Voor alle overige diensten dient u wel te betalen.
  2. Kan ik pinnen?
    • Ja wij hebben een pin automaat.
  3. Moet ik een verwijzing hebben voor behandeling fysiotherapie, acupunctuur etc?
    • Voor al onze therapie vormen heeft u geen verwijzing nodig indien u ouder dan 18 bent.
  4. Mijn huisarts heeft mij verwezen naar een andere fysiotherapeut, moet ik zijn advies volgen?
    • U bepaalt ten alle tijden door welke fysiotherapeut u behandeld wenst te worden! U heeft namelijk keuze vrijheid. Uw arts kan u enkel adviseren maar nooit verplichten.
  5. Ik heb een basis verzekering een geen aanvullende verzekering. Worden de behandelingen dan vergoed?
    • U komt enkel in aanmerking voor vergoeding indien u aanvullende verzekerd bent. Er wordt enkel een uitzondering gemaakt bij een chronische indicatie. Houdt daarbij rekening dat u 20 behandeling eerst zelf dient te betalen en dat verdere kosten van uw eigen risico afgaan.
  6. Chronische aandoening kom ik dan in aanmerking voor (onbeperkte) behandeling?
    • Er is een lijst waarop uw aandoening dient voor te komen. Dan dient er meestal ook een verwijzing te zijn door een specialist. U kunt de chronische indicatie lijst vinden op: (link)[chronische indicatielijst].
  7.  Hoe weet ik welke behandeling ik nodig heb?
    • Wij doen een onderzoek en bekijken en bespreken dan met u wat de beste therapievorm het best bij uw klachten aansluiten.
  8. Wat moet ik meenemen bij mijn eerste behandeling?
    • U hoeft enkel een identiteitsbewijs mee te nemen. Paspoort, rijbewijs, ID kaart is tegenwoordig verplicht voor onze administratie. U hoeft geen handdoek mee te nemen.
  9. Ik heb een klacht over een therapievorm, waar kan ik dan terecht?
    • Wij zijn verplicht aangesloten bij een klachten commissie. Indien u er niet uitkomt met uw klacht kunt gaan naar het klachtenportaal
  10.  Als er iets fout gaat met de behandeling waar kan ik dan terecht?
    • Wij zijn verplicht verzekerd voor eventuele (lichamelijke) schade. U kunt schade altijd rechtstreeks bij ons melden. Onze verzekeraar zal contact met u opnemen voor verdere afhandeling.
  11. Zijn de therapeuten ter zake kundig, kennen en weten zij alle risico’s?
    • Alle therapeuten zijn aangesloten bij een beroepsvereniging, deze verenigingen zorgen dat kwaliteit en kennis geborgd zijn door controles uit te voeren en nascholingen aan te bieden. Onze praktijk werkt geheel conform de regels die de beroepsvereniging van ons vereisen.

Tialmere contact gegevens

Openingstijden

  • Maandag:8:30 – 18:30
  • Dinsdag:8:30 – 21:00
  • Woensdag:8:30 – 18:30
  • Donderdag:8:30 – 21:00
  • Vrijdag:8:30 – 18:30

KNGF

  • BIG GEREGISTREERDE FYSIOTHERAPEUTEN EN AANGESLOTEN BIJ HET GENOOTSCHAP VOOR FYSIOTHERAPIE

KNGF

Klantenbeoordeling